Optymalizacja

w Twojej firmie

Zadbaj o bezpieczeństwo dokumentów z tytułu RODO


Obniż koszty funkcjonowania firmy oraz zautomatyzuj pracę pracowników

Zredukuj zużycie prądu oraz emisję gazów cieplarnianych - bądź firmą odpowiedzialną społecznie i klimatycznie

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

lub zadzwoń: 601 787 790

Skorzystaj z możliwości otrzymania dotacji na zieloną transformację

Wprowadzamy rozwiązania optymalizacyjne, które przynoszą firmom nawet milionowe oszczędności

Wprowadzamy ekologiczne rozwiązania.

Wdrażamy rozwiązania informatyczne

i procedury.

Optymalizujemy obecnie używane urządzenia pod kątem generowanych przez nie kosztów i szkodliwości dla środowiska.

Przeprowadzamy analizy kosztowe

i ekologiczne.

Stale monitorujemy system i dostosowujemy do bieżącej sytuacji oraz potrzeb.

Posiadamy rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które pozwala na znaczące oszczędności, podnosi bezpieczeństwo, a także umożliwia obniżenie zużycia energii elektrycznej. Wprowadzenie opracowanego przez nas planu zmian nie wymaga od przedsiębiorstwa żadnych inwestycji.


Powyższe cele osiągamy wprowadzając odpowiednie procedury, umowy i rozwiązania informatyczne. Działania te poprzedzone są wnikliwymi audytami kosztów oraz audytami ekologicznymi, w których posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie.

Analizy: ekologiczna
i kosztowa

Wdrażamy oprogramowanie

Documaster

1.

2.

Cyklicznie przedstawiamy raporty z naszych prac.

3.

4.

5.

6.

Na bieżąco monitorujemy urządzenia i procedury oraz regularnie składamy rapoty z naszej pracy.

Nasze rozwiązania

optymalizacyjne

Przeprowadzimy audyt kosztów ponoszonych przez firmę oraz audyt posiadanych urządzeń. Ocenimy, jakie koszty ponosi przedsiębiorstwo w związku z wykorzystaniem tych urządzeń oraz ich serwisem, a także jakie koszty pośrednie wynikają z pracy tych urządzeń oraz związnych z nimi procesów.

  • obniżą zużycie energii elektrycznej,
  • obniżą koszty związane z niewłaściwym wykorzystaniem/lokalizacją urządzeń biurowych,
  • obniżą koszty związane z wydrukami,
  • obniżą koszty związane z serwisem urządzeń,
  • zautomatyzują zadania pracowników biura i obniżą koszty pracy,
  • obniżą zużycie materiałów eksploatacyjnych (papieru, pigmentów, tonerów) oraz części zamiennych,
  • obniżą emisję CO2 i innych szkodliwych dla środowiska i zdrowia pracowników gazów/substancji
  • pozwolą właściwie zagospodarować zastane urządzenia,
  • zoptymalizują procesy i procedury, które generowały niepotrzebne koszty,
  • zoptymalizują procesy i procedury, które umożliwią oszczędność czasu,
  • usprawnią pracę biura,
  • wprowadzą niezbędne w firmie zabezpieczenia dotyczące zarządzania informacjami oraz danymi osobistymi zgodnie z RODO oraz z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.

Sprawdzimy, czy firma ma możliwość pozyskania dotacji na optymalizację ekologiczną i napiszemy wniosek.

Przygotujemy raport przedstawiający, jakie oszczędności udało się uzyskać oraz jakie procesy usprawniliśmy i zabezpieczyliśmy.



Obejmiemy stałą opieką serwisową urządzenia oraz systemy, by zapewnić sprawne działanie biura i pracę urządzeń bez przestojów.

Opcjonalnie: zasilimy urządzenia drukujące energią słoneczną, by zredukować zużycie energii elektrycznej (która w Polsce w ok. 80% pochodzi ze spalania węgla).

Przeprowadzimy audyt ekologiczny w firmie. Ocenimy aktualne zużycie prądu, emisję CO2 oraz ilość niepotrzebnych elektrośmieci produkowanych przez firmę. Sprawdzimy, czy lokalizacja urządzeń jest bezpieczna dla zdrowia pracowników i czy posiadają one odpowiednie zabezpieczenia, np. filtry.

Opracujemy plan działań naprawczych, które między innymi:

Wdrożymy odpowiednie oprogramowanie, procedury i urządzenia. Przeszkolimy pracowników.

OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCE INFORMACJE
OTRZYMAJ NIEZOBOWIĄZUJĄCE INFORMACJE →

Ważne informacje

  • Pomoc przy napisaniu i złożeniu wniosku o dotację jest bezpłatna
  • Wprowadzenie opracowanego przez nas planu zmian nie wymaga od przedsiębiorstwa/urzędu żadnych inwestycji
  • Wyniki widoczne są już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu naszego planu
  • Plan pozwala na również na wprowadzanie działań naprawczych etapami oraz na stopniowe rozwijanie koncepcji związanych z ekologią
  • Oprogramowanie oraz wszystkie urządzenia pozostają pod stałą opieką techniczną i serwisową naszego helpdesku oraz serwisu.

Obniżenie innych kosztów

Posiadamy również kompetencje w zakresie optymalizacji kosztów w innych obszarach działalności firmy, np. :

telekomukacji

transporcie

zużyciu prądu

Otrzymaj niezobowiązujące informacje

o optymalizacji w Twojej firmie

Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo przekazanych nam danych oraz zapewniamy, że nie zostaną wykorzystane do innych celów, oprócz kontaktu w związku z ofertą. Przed przesłaniem zgłoszenia za pomocą wypełnionego formularza zalecamy zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności i plików cookies, w której określono zasady postępowania z Twoimi danymi.




Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest spółka Euroimpex S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Mydlana 3b (51-502 Wrocław), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w KRSw Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000068587, NIP: 8990107125, REGON: 008479195. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi ... czytaj więcej >>

Prosimy o kontakt
poprzez formularz
- oddzwonimy

Kontakt bezpośrednio
z naszym ekspertem

Dariusz Kędziora

Dyrektor Działu Handlowego

@: dariusz.kedziora@euroimpex.pl

tel: 71 78 48 106

m: 601 767 790

Partnerzy

O nas

Jesteśmy firmą IT obecną na rynku od 1989 r. Pierwsze oprogramowanie stworzyliśmy już 30 lat temu. Posiadamy certyfikaty uprawniające do dokonywania zmian w oprogramowaniu urządzeń Brother, Canon, Epson, Ricoh i Sharp oraz tworzenia własnego oprogramowania dla ich maszyn. Specjalizujemy się w optymalizacji kosztów, audytach ekologicznych, kwestiach ekonomii, poufności, bezpieczeństwa i ekologii zarządzania dokumentami w chmurze oraz w postaci wydruków. Tworzymy oprogramowania z grupy Documaster - odpowiadające m.in. za obniżenie kosztów wydruków w instytucji, poufność wydruku, bezpieczeństwo przechowywania oraz transferu dokumentów w naszym systemie chmurowym.Tworzymy także oprogramowanie dla edukacji i uczelni wyższych do zdalnych lekcji oraz do pracy zdalnej dla biznesu i administracji. Jesteśmy Partnerem Edukacyjnym Microsoft.Jesteśmy firmą zarejestrowaną w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .Posiadamy certyfikaty:- PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 - potwierdzający, że produkowane oprogramowanie, procesy, usługi oraz procedury spełniają światowe standardy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,- ISO 9001:2015, potwierdzający system zarządzania przez jakość,- NCAGE 2496H (NATO Commercial and Government Entity Code) - Certyfikat zaświadczający o przyznaniu Natowskiego Kodu Podmiotu Gospodarki Narodowej.

Cypyright © 2021 r. Euroimpex, All rights reserved.